השתלת עצם בדרך לביצוע השתלות שיניים

השתלת עצם – השתלות שיניים למחוסרי עצם

כיום, עם ההתפתחות האדירה בתחום השתלות השיניים ניתנים פתרונות שונים גם למטופלים שבעבר השתלות שיניים לא היו אפשריות עבורם.

השתלת עצם - השתלת שיניים

השתלת עצם – השתלת שיניים

השתלת שיניים הינה דרך יעילה ובטוחה בדרך לשיקום הפה ולהחזרת המראה הצעיר והתפקוד המלא של הפה בתחום הדיבור והאכילה. כיום, בזכות הידע הנצבר והטכנולוגיות החדישות  מתאפשרת דרך זו לשיקום הפה גם למטופלים שבעבר לא יכלו לעבור את ההשתלה בגלל מבנה לסת מסוים או מצבים כמו חוסר עצם בלסת שלא מאפשרים קליטה טובה של השתלים הדנטליים.

השתלת שיניים ביום אחד בשיטה המתקדמת בישראל.
החזירו לעצמכם את החיוך בתהליך מהיר, קל וללא כאבים מיותרים! לפרטים נוספים  – לחצו כאן >>

 

הטכנולוגיה בתחום הדנטלי מאפשרת כיום גם הליכים מורכבים כמו בניית עצם, המאפשרת השתלה מוצלחת של השתלים הדנטליים גם אצל מטופלים הסובלים מחוסר עצם בלסת.

מאיפה מגיעה העצם?

בניית עצם היא למעשה הרחבה של העצם הקיימת על ידי עצם ממקור חיצוני מסוים. זהו הליך כירורגי בו מושתלת בפה פיסת עצם נוספת המרחיבה את עצם הלסת ומאפשרת קליטה טובה של השתלים הדנטליים.

מקור העצם המושתלת עשוי להיות מאיבר אחר בגוף, מאדם אחר, מחיה או רכיב פלסטי סינטטי המושתל בלסת ומהווה תחליף לעצם החסרה על מנת לבצע את החדרת השתלים הדנטליים.

רופא מומחה ומקצועי בתחומו יוכל להתחשב בנתונים השונים של המטופל ולהמליץ לו על תהליך של השתלת עצם שלו הוא זקוק על מנת שיוכל לעבור השתלת שיניים יעילה ומוצלחת, בדרך לשיקום של הפה עם סיכויי החלמה מעולים.

השתלת עצם  – קל או קשה?

ברור כי תהליך זה של השתלת עצם הינו הליך כירורגי רגיש ומורכב. המטופל יעבור את ההשתלה במרפאה המתמחה בכך, ולאחר מכן יעבור תהליך  של החלמה ושיקום ושל קליטת העצם החדשה בלסת. תקופה זו כוללת נטילת אנטיביוטיקה וכמובן תקופה של מספר חודשים עד חצי שנה הנדרשת לעצם להיקלט בגוף לפני החדרת השתלים הדנטליים.

בנוסף לתהליך זה של בניית עצם על ידי השתלת עצם ממקור חיצוני נמצאות כיום שיטות חדשניות לבניית עצם, לדוגמא שיטה המשתמשת במיצוי תאי PRF, שיטה זו מגבירה את יכולת היווצרות תאים חדשים בגוף כחלק מיכול הריפוי הטבעית של הגוף על ידי הגברת ריכוז החומרים הפעילים המעודדים היווצרות של רקמות בדמו של המטופל. שיטה זו מעודדת למעשה בנייה ועיבוי של העצם הנחוצה לצורך ההשתלה, ומגבירה את יכולת הריפוי של העצם ואת איכות תוצאות הטיפול.

במרפאה המתמחה בהשתלות עצם ובשתלים דנטליים יוכל המטופל לעבור בקלות וביעילות גם טיפולים מורכבים מעין אלו בדרך לשיקום מוצלח של הפה והשיניים.

האם יש פתרונות נוספים במקרים של חוסר עצם?

מלבד השתלת עצם כיום קיימים פתרונות נוספים כמו שימוש בשתלים ייחודיים וארוכים יותר שאינם מצריכים השלמה של עצם חסרקה ומתחברים ישירות לעצם הזיגומה, עצם הלחי.

לקריאה נוספת על שתלים זיגומטיים לחצו כאן>>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *