דימוי עצמי נמוך – כיצד השתלת שיניים משפיעה על הדימוי העצמי?

דימוי עצמי נמוך משפיע על הביטחון העצמי ועל ההתנהגות שלנו ביום יום. דימוי עצמי נמוך קשור בהרבה מקרים לתפיסת המראה החיצוני שלנו. במקרים רבים, מראה השיניים שלנו אינו מספק אותנו, ומקשה עלינו לחייך ולדבר בחופשיות, ועל כן – השתלת שיניים ביום אחד – הוא פתרון פלא לדימוי העצמי.

למה השתלת שיניים ביום אחד קשורה לדימוי העצמי שלנו?
אינספור פרסומות כבר התבססו על הדימוי הזה ומסיבה טובה- הפה שלנו הוא חלון הראווה של הגוף. שיניים בריאות מצביעות על מצב בריאותי תקין, אכילה נכונה וטיפוח עצמי. לא במקרה למכשפה הרעה מהאגדות יש תמיד שיניים רקובות- פה במצב בריאותי ירוד הוא דבר מרתיע.

השתלת שיניים משפרת משמעותית את הדימוי העצמי

השתלת שיניים משפרת משמעותית את הדימוי העצמי

כל מי שסובל ממצב ירוד של הפה והשיניים מכיר את התחושה של חוסר הנעימות שמתלווה לכל חיוך, את המבוכה הנגרמת כאשר מצב השיניים משפיע על היכולת לדבר, לאכול ולהיראות בריאים ומושכים וכאן נכנס לתמונה טיפול של השתלת שיניים ביום אחד.

השתלת שיניים ביום אחד, אם כן, היא לא רק דרך לשיפור המצב הבריאותי של הפה, אלא תהליך המשפיע על רבדים רבים בחיי המטופל. כל הדברים הכי משמעותיים בחיינו עוברים דרך הפה- האוכל שאנו אוכלים, היכולת שלנו לתקשר, לדבר, וכמובן לחייך, והקשר האינטימי שלנו עם בן הזוג. תהליך השתלת השיניים הוא כה משמעותי מפני שהוא נועד לאפשר לכל אחד לחזור ולתפקד ברבדים השונים של החיים עם פה מלא שיניים בריאות.

השתלת שיניים ביום אחד – משנה את איכות החיים

כל ראיון עבודה, פגישה רומנטית או סתם קניות בסופר יעשו בראש הרבה יותר שקט לאחר תהליך שיקום הפה על ידי השתלת שיניים. אין דבר יפה יותר ומרחיב את הלב מלראות אדם המחייך מכל הלב, עם הרבה ביטחון עצמי וכמובן- בחיוך החושף שתי שורות של שיניים בריאות וצחורות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *