הבדלים בין גברים לנשים – השתלת שיניים

טיפולי השתלות שיניים מבוצעות לכל דורש, וניתן להתאים טיפולי השתלות שיניים לכל טווח הגילאים. אבל האם יש הבדלים בין גברים לנשים בתחום השתלות השיניים?

ובכן התשובה היא כן ולא.

הבדלים בין גברים לנשים

השתלת שיניים נתפשת שונה בין נשים לגברים.

 

בגדול אין ולא צריך להיות הבדל כל שהוא בין התהליך הרפואי של השתלת שיניים שמבוצעת בגבר והשתלה שמבוצעת באישה, אבל כן יש זוויות התבוננות שונות בין נשים וגברים כשמדובר על השתלות שיניים:

הבדלים בין גברים לנשים בהשתלת שיניים – אסתטיקה מול פרקטיקה

אחת הנקודות העיקריות שמראות על ההבדלים בין גברים לנשים בכל מה שנוגע לתחום השתלות שיניים הוא המניע העיקרי שמביא את המטופלים לגשת ולבצע השתלות שיניים. חשוב להדגיש שכל מטופל מקבל את ההחלטה בדרך כלל ממכלול של סיבות אבל עדיין ניתן להצביע על מגמה מסויימת:

הקהל הגברי פונה לרוב לבצע השתלה מנקודת מבט פרקטית  – מתוך רצון להחזיר את התפקוד של השיניים לקדמותו ולכן, גברים רבים מספרים על כך שהם רוצים לחזור ולאכול סוגי מזון שמצב הפה מנע מהם לאכול עד עכשיו ולחזור ולדבר בצורה ברורה.

הקהל הנשי פונה לרוב לבצע השתלה מנקודת מבט אסתטית – הפגיעה במראה הפנים בגלל מצב השיניים או בעקבות אי התאמה של שיניים תותבתות מפריע מאוד לנשים ופוגע בדימוי העצמי שלהן.

חשוב להדגיש שגם לגברים וגם לנשים חשוב הנושא הפרקטי והאסטטי וההבדלים הם במניע העיקרי שגורם להם לקבל את ההחלטה החשובה ולפנות למרפאות שמבצעות השתלות שיניים.

ההשפעה של מניע ההחלטה על תהליך הטיפול היא דווקא ברמת שיקום הפה שבא בעקבותיו. כאשר הפן האסתטי משפיע על צבע וסגנון השיניים שיקובעו על השתלים, יש כאלו שיעדיפו שיניים עם חיוך הוליוודי ויש כאלו שיירצו דווקא מראה טבעי יותר.

השתלת שיניים – טיפולי שיניים בהריון

אחד הדברים שמאפיינים את הקהל הנשי הוא כמובן נושא ההריון. בגדול ההיריון לא אמור למנוע מאישה לבצע טיפולי שיניים פשוטים ובסיסיים יחסית כמו שיננית לדוגמא.

אבל כשמדובר בטיפולים מורכבים יותר ופחות דחופים בדרך כלל, הכוללים אלחוש והרדמה מקומית כמו השתלת שיניים, העדיפות לרוב היא לדחות עד כמה שאפשר את הטיפול לאחר ההריון.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *