השתלת שיניים – למה שתלים זיגומטיים?

שתלים זיגומטיים – השתלת שיניים חכמה במקרים של חוסר עצם

השתלת שיניים היא טיפול שנעשה כדי להחזיר למטופל שאיבד שיניים את החיוך ואת התפקוד הרגיל של הפה – לגרום לו לחזור לאכול, לדבר ולחייך בלי בעיות.

השתלת שיניים - שתלים זיגומטיים במקרים של חוסר עצם

השתלת שיניים – שתלים זיגומטיים במקרים של חוסר עצם

אך מה קורה במצבים שבהם השתלת השיניים אינה אפשרית בגלל מחסור בעצם הלסת?

כל מטופל מגיע לתיאום ההשתלה עם נתונים פיזיים שונים ואחד הנתונים המשמעותיים ביותר הוא מבנה עצמות הלסת, שכן ההשתלה מתבצעת בחיבור כירורגי של השתלים ישירות לעצם. פעמים רבות, מצבים של חוסר עצם מסבכים מאוד את טיפול ההשתלה ודורשים התערבויות כירורגיות לא פשוטות כמו הרמת סינוס או השתלת עצם.

שתלים זיגומטיים – השתלת שיניים אלגנטית במקרים מורכבים של חוסר עצם

עם התקדמות הרפואה הדנטלית, אצל רופאים שמעניקים פתרונות של השתלות שיניים ניתן לקבל פתרון למצב זה של חוסר עצם בלסת העליונה. מדובר בהשתלה של שתלים זיגומטיים, שתלים אלו מתחברים לעצם הזיגומה- עצם הלחיים העליונה המתאימה לקבלת שתלים מסוג זה.

מטופל בעל חוסר עצם קיצוני בלסת העליונה לא חייב לסבול תהליך כירורגי ארוך וקשה של הרמת סינוסים, השתלות עצם וכדומה, תהליך הנמשך חודשים רבים ואף שנים, אלא יכול לבחור בשתלים זיגומטיים וליהנות משיניים קבועות עוד באותו היום.

שתלים זיגומטיים – תהליך פשוט וקל יותר של השתלות שיניים.

האפשרות להשתמש בשתלים זיגומטיים פותח אפשרויות לפתרונות אסתטיים מתקדמים למטופלים שלא יכלו לעבור השתלות שיניים בעבר. פתרון שיקצר ויפשט את תהליך ההשתלה. בתהליך זה של השתלת שתלים זיגומטיים מתקבלות תוצאות מהירות ואחוזי ההצלחה גבוהים כמו בהשתלה רגילה (95% הצלחה). ניתן גם לעבור את התהליך בהרדמה מקומית.

שתלים זיגומטיים מחזירים גם את מחוסרי העצם בלסת העליונה לתפקוד פה יעיל כמו בעבר ולאסתטיקת פה מושלמת.

תגובה 1 בנושא “השתלת שיניים – למה שתלים זיגומטיים?

  1. פינגבאק: השתלת שיניים ביום אחד - איך היא משפיעה על הדימוי העצמי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *