מה הקשר בין השתלת שיניים וגיל?

השתלת שיניים בגילאים מבוגרים

עם התקדמות המין האנושי נעשתה תוחלת החיים ארוכה יותר, אך דווקא השיניים הולכות ונשחקות בגיל מוקדם יותר כתוצאה מאורח החיים המודרני. בעבר הלא רחוק ביצוע השתלות שיניים בגילאים מבוגרים
כלל לא הייתה באה בחשבון, אך כיום המצב שונה לחלוטין.

השתלת שיניים בגיל מבוגר

השתלת שיניים בגיל מבוגר

השתלת שיניים ביום אחד – השינוי הגדול בטיפול במבוגרים

השתלת שיניים יכולה לשפר באופן יוצא דופן את חייו של המטופל המבוגר, שכן היא נותנת לו את האפשרות להמשיך לדבר היטב ולאכול היטב כמו גם את היתרון האסתטי הברור.

חשוב מאוד לזכור שאצל מטופל מבוגר ישנם הגבלות וסיכונים רבים יותר. מצב זה נובע בעיקר מהעובדה שבגיל מבוגר יכולות הריפוי העצמי של הגוף יורדות יותר ויותר. השתלת שיניים היא הליך רגיש ועדין ועל הרופא המטפל להיות מודע למצבו של המטופל ולהמליץ לו על התהליך הבטוח ביותר עבורו שיביא לשיקום מוצלח של הפה.

בעבר תהליך השתלת שיניים הארוך היה בעייתי לאוכלוסיה מבוגרת כי הוא הצריך מספר הליכים כירורגיים והחלמה מורכבת בכל פעם מחדש לאורך מספר שנים.
כיום, היכולת של רופאי השיניים כיום השתלות שיניים ביום אחד, מונעת מהמבוגרים את הצורך בהליך ארוך ומרוכב ומאפשרת להם בפרוצדורה אחת מהירה לשקם לחלוטין את הפה ולחזור לתפקוד מלא.

רופא מיומן ומקצועי אשר מכיר את התהליכים של השתלת שיניים בגיל הזהב, כמו גם את הסיכונים ואת הסיבוכים, ידע לתכנן גם למטופלים המבוגרים את השתלת השיניים המוצלחת ביותר בהתחשב במצבם הבריאותי.

שיקום מוצלח של הפה בגיל מבוגר משפר את מצב הרוח, הביטחון עצמי, איכות החיים והתפקוד הכללי. פה בריא ומשוקם מפיק חיוך  מכל הלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *