השתלת שיניים בלייזר – מה זו השתלת שיניים בלייזר?

השתלת שיניים בלייזר – מכשיר עתידני או כלי עזר מודרני?

השתלת שיניים בלייזר

השתלת שיניים בלייזר – שם מפוצץ לטכניקת חיתוך

השתלת שיניים בלייזר הפכה להיות הדבר החם ביותר בתחום ההולך ומתפתח של השתלות שיניים.
אבל למרות שמדובר בטכניקה שנשמעת כמו הטיפול העתידני ביותר שעליו שמענו זו אינה דרך קסם להשתלת שיניים ללא מגע.
למעשה, "השתלת שיניים בלייזר" זו אפילו לא טכניקה להשתלת שיניים אלא הלייזר הוא למעשה עוד מכשיר עזר המשמש במהלך תהליך השתלת השיניים ותו לו. ניתן להשתמש בלייזר להשתלת שיניים בשיטה ישנה וארוכה יותר או לביצוע השתלת שיניים ביום אחד.
מכשיר הלייזר המשמש ברפואת השיניים הוא מכשיר חיתוך המחליף את סכין המנתחים, הסקרפל, ותפקידו חיתוך הרקמה הרכה כחלק מה. חיתוך בעזרת מכשיר הלייזר הוא אכן בעל פוטנציאל דיוק גבוה יותר, כאשר הרופא המשתמש בו מיומן ומוכשר לחיתוך בעזרת לייזר. חשוב לזכור שהשימוש במכשיר הלייזר לא מותנה בהכשרה מיוחדת וכל רופא יכול לרכוש את המכשיר- מה שמגביר עוד יותר את הצורך בבחירת רופא מנוסה ומקצועי.

השתלת שיניים בלייזר – חשוב לבדוק מי הרופא

השתלת שיניים שבה נעזרים בחיתוך לייזר הם כמו בתהליכי שיקום אחרים- גם כאן אין פתרונות קסם ולכן כדאי להיזהר מהבטחות לפלאים וממילים קסומות. גם הלייזר במקרה זה הוא עוד כלי במרפאת השיניים ויותר חשוב לבדוק את היד שמפעילה אותו. רופא מקצועי ובעל ניסיון רב ידע לבחור את כלי העבודה המתאימים לו ולמטופל, על מנת לקבל תוצאות טובות להשתלה יציבה ומוצלחת.
הדרך לחיוך יפה ואמתי- טיפול מקצועי, מחויב ומותאם. כמו בכל דבר אחר- חשוב לבחור רופא שמוכר כמשתיל שיניים מיומן והשימוש במכשיר הלייזר הוא פקטור הרבה פחות חשוב בהחלטה על הרופא המטפל מאשר ניסיון והמלצות מטופלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *