השתלת שיניים ובריאות כללית

השתלת שיניים לעולם אינה מנותקת מבריאות הגוף הכללית

כשאנו זקוקים לטיפול השתלת שיניים אנו מגלים לא פעם עד כמה המצב הבריאותי הכללי שלנו קשור קשר הדוק למצב הפה והשיניים.

השתלת שיניים ושמירה על הבריאות

השתלת שיניים ושמירה על הבריאות

 

שיניים בריאות בגוף בריא

מצב בריאותי כללי משפיע באופן ישיר על מצב הפה שלנו. נשים בהריון, חולי סכרת, הסובלים מתזונה לקויה או ממחלות דלקתיות שונות – כל אלו ועוד מועדים יותר לבעיות דנטליות כמו מחלות חניכיים ועוד תופעות שמתבטאות בחלל הפה ויכולות להביא לצורך בהשתלת שיניים.

אמור לי איך אתה מרגיש ואומר לך איזו השתלת שיניים תהיה לך

מצבנו הבריאותי משפיע רבות על סוג השתלת השיניים שנעבור. כידוע, השתלת השיניים היא הליך רגיש ועדין, שמלווה בהתערבויות כירורגיות- פתיחה של הלסת, החדרת שתלים ולעיתים אף טיפולים חודרניים יותר כמו הרמת הסינוס והשתלת עצם. אנשים בריאים יעברו את הטיפולים האלו בקלות יותר בעוד שאנשים פחות בריאים כמו חולי סכרת, מעשנים או  מבוגרים יתקשו לעבור חלק מהטיפולים בשל מצבם הבריאותי הירוד. הסיבה היא בעיקר חוסר היכולת הטבעית של הגוף להחלים בצורה אופטימלית. יכולת הריפוי מההתערבויות הכירורגיות , כמו גם קליטה מוצלחת של השתלים החדשים ברקמת החניכיים יתאפשרו כאשר מדובר במטופל בריא.

התאמת השתלות שיניים למטופל.

רופא מקצועי ומומחה בתחומו ידע לבדוק היטב על ידי תשאול, צילומים ובדיקות את מצבו הרפואי והבריאותי של המטופל שיושב לפניו, ואף ידע לתכנן עבורו השתלת שיניים המתחשבת במצבו הבריאותי.

חשוב לוודא שהרופא אכן התעניין במצבכם הבריאותי באופן יסודי כדי לדעת שתקבלו את הטיפולים המתאימים לכם בדרך לשיקום מוצלח של הפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *