כמה עולה השתלת שיניים?

השתלת שיניים מחירים שונים ותמורה שונה

השתלת שיניים נחשבת לטיפול יקר ביחס לטיפולי שיניים אחרים כמו לדוגמא טיפולי שורש, טיפול בדלקות חניכיים, הלבנת שיניים או שיננית ולכן, אנשים רבים שעומדים לבצע השתלה מבצעים קודם כל מחקר שוק מעמיק ובודקים כמה עולה השתלת שיניים במרפאות שונות.
אבל… מרבית האנשים עושים את הטעות ובוחנים את ההצעות שקיבלו רק על בסיס השורה התחתונה, קרי המחיר ולא משווים את מפרט ההצעה.

כמה עולה השתלת שיניים מחירים

השתלת שיניים – יוצאים לשופינג של שיניים חדשות

כאשר אנחנו ניגשים לרופאי שיניים ומרפאות שונות כדי לברר עלויות של טיפול אנחנו חייבים להבין בראש ובראשונה שהשתלת שיניים אינו טיפול אחיד, שמבוצע בצורה זהה אצל כל אחד מהסיבה הפשוטה שכל אדם נושא לסת שונה וייחודית לו.

להשתלות שיניים בשיטה המתקדמת בישראל >>

 

קו החיוך שלנו, מצב השיניים בכל לסת, רמת השחיקה על עצמות הלסת והמצב הבריאותי הכללי של כל מטופל משפיעים בצורה ישירה על הפתרון שניתן לו ועל האמצעים שבהם משתמשים על מנת להעניק לו את הפתרון הדנטלי המתאים לו ביותר.

הפתרון שמציע רופא השיניים ניתן לנו בתכנית הטיפולים שאותה אנחנו מקבלים. בהשוואת המחירים שאנחנו מבצעים חשוב שנבחן לא רק כמה עולה השתלת שיניים אלא גם את המפרט שלה ומה היא כוללת.

כמה עולה השתלת שיניים – פרמטרים לבחינת הצעות

רופא השיניים המבצע – זהו הפקטור החשוב ביותר בהצלחת הטיפול ולכן גם בעלותו. יש פער גדול במחירים בין רופאי שיניים צעירים ולא מנוסים לרופאי שיניים בעלי ניסיון של עשרות שנים ומאות השתלות שיניים. מאחר ומדובר בטיפול מורכב יחסית שלא נרצה לבצע אותו יותר מפעם אחת חשוב שנוודא שרופא השיניים שהולך לטפל בנו מנוסה בסוג טיפול שכזה, שהוא יידע לטפל במצב של סיבוכים, שהוא שולט במספר טכניקות לביצוע השתלה כדי שיוכל להתאים אלינו את שיטת הטיפול שמתאימה לנו ביותר.

תכנית הטיפול ושיטת השתלת השיניים – מאחר ולכל אחד מאיתנו יש מצב לסת שונה חשוב מאוד לוודא שהטיפול שניתן מתאים למצבנו הרפואי. בעיות כמו חוסר עצם בלסת אחת או בשתיהן, אוסטאופורוזיס המחליש את העצמות או בעיות לב הם נושאים שעל רופא השיניים להכיר ולדעת להתאים תכנית טיפול ייעודית אליהן.
לדוגמא השתלת שיניים במקרים של חוסר עצם בלסת העליונה עלולה להיכשל בשימוש בשתלים רגילים בלבד. לעומת זאת שימוש בשתלים זיגומטיים, שיטה שרופאי שיניים מעטים שולטים בה, יכולה להוות פתרון למצב ייחודי זה, דבר שישפיע מן הסתם גם על מחיר הטיפול.

הציוד והחומרים שבהם נעזרים במרפאה – ישנן מרפאות ששולחות מטופלים לבצע צילומים פנורמיים וצילומי CT במכוני צילום וישנן מרפאות שמחזיקות מכשיר CT במרפאה עצמה, ישנן מרפאות שבהן יש שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת ומבצעים שיקום פה עם כתרי זירקוניה וישנן מרפאות שלא.
הציוד המתקדם שמסייע לרופא השיניים להגיע לתוצאה טובה יותר הן מהבחינה הבריאותית של המטפל והן מהבחינה האסתטית מצריכות השקעה גדולה של המרפאה ולכן, יהיה לה ביטוי גם במחיר.

האחריות על הטיפול – מרפאת שיניים שמבצעת השתלת שיניים איכותית תעניק אחריות על התוצאה. ככל שהמרפאה מספקת אחריות רחבה יותר הכוללת טיפולים משלימים ובדיקות רופא תקופתיות יש לכך השפעה על המחיר. מרפאה שאינה נותנת אחריות ארוכת שנים צריכה להדליק נורה אדומה אצל המטופל.

כמה עולה השתלת שיניים וכמה עולה שיחת טלפון?

גם אם בחרת רופא שיניים שנראה לך אמין ואיכותי, בכל מקרה מומלץ תמיד לדבר לפני שסוגרים עם לקוחות שעברו אצלו בעבר טיפול דומה ולהתרשם ממקור ראשון מאיכות הטיפול ומהיחס שקיבלו במרפאה כדי לוודא שעלות הטיפול תהיה שווה את איכות התוצאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *